13 martie 2011

Harry Potter - J.K.Rowling

Harry Potter este o serie de 7 carti scrise de autoarea britanica J.K Rowling. Cartile relateaza povestea unui baiat de 11 ani si a prietenilor sai Ron Weasley si Hermione Granger care studiaza magie la Hogwarts. Povestea principala il are ca protagonist pe Harry si vrajitorul Lord Cap de Mort care ia ucis parintii in dorinta de a conduce lumea vrajitorilor si lumea incuiatilor. Cartile sunt pline de aventuri si suspans, pe masura ce o carte se termina incepi o alta si constati cu uimire ca nici o poveste nu se repeta si de fiecare data esti cuprins din ce in ce mai mult in universul Harry Potter. O poveste originala care este dedicata in primul rand copiilor si adolescentilor dar si un adult se va indragosti de acesta serie. Nu am sa dau detalii legate de aventurile din carte si nici nu am sa fac un rezumat va invit doar sa cititi cartile, daca nu ati facut-o deja, va asigur ca veti deveni imediat fani declarati ai seriei ce a cucerit o lume intreaga.
Volumul I: Harry Potter si Piatra Filozofala
Volumul II: Harry Potter si Camera Secretelor
Volumul III: Harry Potter si Prizonierul din Azkaban
Volumul IV: Harry Potter si Pocalul de Foc
Volumul V: Harry Potter si Ordinul Phoenix
Volumul VI: Harry Potter si Printul Semipur
Volumul VII: Harry Potter si Talismanele Mortii
Editura: Egmont

5 comentarii:

  1. Cel mai tare, Harry Potter :X Cartea copilariei mele!

    RăspundețiȘtergere
  2. fac parte si eu cu zambetul pe buze din generatia Harry Potter

    RăspundețiȘtergere
  3. daniel1/16/2012

    primele carti fantasy pe care am pus mana a fost Harry Potter si piatra filozofala, de atunci citesc tot ce prind in materie de fantasy si nu numai

    RăspundețiȘtergere
  4. georgiana1/17/2012

    slava domnului cu Harry Potter, altfel genul asta nu ar fi fost atat de popular si multe serii de carti nici nu ar fi aparut la noi

    RăspundețiȘtergere
  5. harry lover2/06/2012

    ahh harry potter, nu imi vine sa cred ca povestea cu care am crescut s-a terminat

    RăspundețiȘtergere