14 mai 2011

Chic - Polirom

12 comentarii:

  1. flavianaster881/10/2012

    genul meu de carti, ma bucur ca pe blogul tau pot gasi si cartile de genul chick lit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim1/10/2012

    sunt amuzante si frumoase

    RăspundețiȘtergere
  3. andreea.j1/12/2012

    imi place mult colajul de poze facut de tine

    RăspundețiȘtergere
  4. lavinia1/14/2012

    cartile scrise de Sohie Kinsella mi se par cele mai frumoase, imi place stilul ei.

    RăspundețiȘtergere
  5. gentiana1/15/2012

    detin aproape toate cartile din colectia chic, stiu ca nivelul lor nu e ridicat dar sunt amuzante si pentru o zi cand ploua, la plaja sau te plictisesti sunt perfecte

    RăspundețiȘtergere
  6. corinutza1/15/2012

    sper ca din toate cartile astea sa se faca cate un film

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu sper sa se faca film dupa fiecare, sunt foarte faine

      Ștergere
  7. patricia1/16/2012

    ar fi superbbbb sa fie un film facut dupa toate cartile astea amuzante, le ador

    RăspundețiȘtergere
  8. se pare ca aici comenteaza numa fetele. Si eu ma numar printre cele care citesc cartile astea cu placere

    RăspundețiȘtergere
  9. hubabuba1/19/2012

    ador cartile astea colorate

    RăspundețiȘtergere
  10. bulanga ionela6/07/2012

    le am pe toate,imi place sa ma uit in biblioteca si sa vad atat de multe culori, imi place colectia chic.

    RăspundețiȘtergere