10 iulie 2011

Robin Hobb - trilogia Farseer



Vol I: Ucenicul Asasinului
Povestea din Ucenicul Asasinului de Robin Hobb incepe cand Fitz este abandonat de familia sa la castelul Printului Adevar. Baiatul descopera foarte rapid ca poseda anumite puteri magice, obscure prin care este capabil sa comunice telepatic cu un caine pe nume Fouinot.
Vol II: Asasinul Regal
Fitz a supravietuit pe muchie de cutit primei provocari de a fi un asasin. Otrava folosita de ambitiosul print l-a lasat pe Fitz lipsit de puteri si predispus la crize imprevizibile. Acesta promite sa nu se mai intoarca la rege in Buckkeep dar cand are o viziune cu femeia iubita aflandu-se in pericol, promisiunea facuta nu mai exista. Fitz se grabeste sa ajunga din nou la curtea regala a celor sase ducate pentru a schimba cursul previziuni.
Vol III: Razbunarea Asasinului
Adus din nou la viata prin magie, Fitz este acum mai mult lup decat om. Dupa ce isi recapata umanitatea acesta se aventureaza din nou in misiuni periculoase care ii pun viata in pericol.






Editura: Nemira; Colectia: Nautilus SF

5 comentarii:

  1. marius2212/30/2011

    blogul tau e printre putinele care au scris despre seriile lui robin hobb, sunt suberbe toate seriile scrise de hobb si ar trebui promovate si traduse toate.

    RăspundețiȘtergere
  2. viviana1/09/2012

    si eu imi doresc sa citesc toate seriile o ador pe robin Hobb

    RăspundețiȘtergere
  3. stefan1/14/2012

    e una din seriile mele preferate

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim1/16/2012

    un singur cuvant: fascinante

    RăspundețiȘtergere
  5. iuliana1/17/2012

    si eu am citit trilogia farseer si a fost superba, imi doresc sa fie traduse si restul cartilor de hobb

    RăspundețiȘtergere