9 ianuarie 2012

Carti Ecranizate - Nicholas Sparks


The Best of Me in stagiul de pre-productie

16 comentarii:

  1. ramona1/09/2012

    wow nici nu stiam de the lucky one abia astept sa vad filmele

    RăspundețiȘtergere
  2. ador filmele le-am vazut pe toate acum astept sa apara si restu

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim1/09/2012

    posterele sunt foarte frumoase, mi-ar placea si copertile cartilor sa coincida cu posterul

    RăspundețiȘtergere
  4. acum incercam sa imi dau seama care ar fi adaptarea mea preferata dar pur si simplu nu pot alege pentru ca mi-au placut toate, sper sa se faca un film dupa toate cartile scrise de nicholas sparks, merita.

    RăspundețiȘtergere
  5. simona1/10/2012

    daca ar fi sa aleg, the notebook ar fi pe primul loc, oricum sunt toate foarte frumoase si emotionante

    RăspundețiȘtergere
  6. leellee1/10/2012

    nicholas sparks e scriitorul meu preferat si iubesc filmele facute dupa cartile lui, sunt foarte frumoase si posterele parca sunt facute de aceeasi persoana sunt toate in acelasi tot, superbe.

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim1/14/2012

    sunt romantice si imi plac

    RăspundețiȘtergere
  8. loveangel1/14/2012

    preferatul meu este message in a bottle

    RăspundețiȘtergere
  9. nici eu nu am un film favorit din cele de aici imi plac toate si de fiecare data le revad cu placere

    RăspundețiȘtergere
  10. daniela1/15/2012

    filmele sunt superrr !!

    RăspundețiȘtergere
  11. stefania1/16/2012

    am citit mai mult de jumatate din cartile scrise de Sparks si au fost foooarte frumoase

    RăspundețiȘtergere
  12. teenwitch2/03/2012

    imi plac foarte mult cartile scrise de sparks si filmele la fel, cred ca indiferent de gusturi atunci cand vine vorba de carti sau filme acestea au un simplu mod de ati ajunge la suflet

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim2/09/2012

    foarte frumoase, pff nam cuvinte

    RăspundețiȘtergere
  14. the notebook = the best

    RăspundețiȘtergere
  15. alina doll6/06/2012

    m-as putea uita la filmele astea non stop sunt foarte emotionante si exact genul de filme care imi plac.

    RăspundețiȘtergere