27 noiembrie 2011

O serie de evenimente nefericite - Lemony Snicket

Draga cititorule,

Imi pare rau trebuie sa iti spun, dar cartea pe care o tii in mana contine intamplari extrem de triste. Iti relateaza o poveste nefericita despre 3 copii fara nici un pic de noroc in viata. Chiar daca sunt fermecatori si isteti, fratii Baudelaire duc o viata nefericita, plina de suferinte. Chiar din prima pagina a acestei carti, cand copii sunt la plaja si primesc acele vesti teribile, ca si pe parcursul intregii povesti, dezastrul ii pandeste la tot pasul. S-ar putea spune ca atrag nenorocirile ca un magnet. Si toate sunt provocate de maleficul conte Olaf.

Este de datoria mea sa astern pe hartie, desi foarte intristat, aceste povestiri neplacute, dar nu te opreste nimeni sa lasi imediat cartea din mana si sa citesti ceva vesel, daca preferi genul respectiv.

Cu respectul cuvenit,
Lemony Snicket
Editura: Egmont

5 comentarii:

  1. buna, am primele patru volume din seria asta si mi-as dori enorm ca editura sa continue publicarea lor pentru ca ne lasa pe cei care au cumparat cartile cu colectia neterminata. pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi zici te rog unde ai găsit primele 4 volume?

      Ștergere
  2. iuliana1/17/2012

    si eu imi doresc continuarea povesti ca nu vreau sa le comand de pe net

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-a placut filmul

    RăspundețiȘtergere
  4. de unde pot sa iau cartile in romana?

    RăspundețiȘtergere