7 februarie 2012

Infect Your Friends: The Way We Fall - Megan Crewe

Concurs incheiat! Acum astept cu nerabdare sa vad daca sunt printre castigatori
Ajutati-ma sa castig unul din cele 6 seturi puse la bataie de Megan Crewe. Pentru ca premiul se va adjudeca dupa cele mai multe comentarii primite legate de aceasta postare.....ati ghicit! Am nevoie de cat mai multe commenturi de la voi. Daca doriti sa participati si voi, mai multe detalii despre concurs gasiti aici. Va multumesc anticipat pentru comentari, si promit ca voi comenta si eu pe blogul vostru daca veti participa la concurs.

Megan Crewe autoarea carti Give Up the Ghost revine in atentia noastra cu The Way We Fall, o carte care dezbate un subiect foarte interesant legat de infectie si virusi, daca v-am starnit interesul va invit sa cititi o scurta prezentare a carti.
"It starts with an itch you just can't shake.  Then comes a fever and a tickle in your throat.  A few days later, you'll be blabbing your secrets and chatting with strangers like they’re old friends.  Three more, and the paranoid hallucinations kick in. 
And then you're dead."

When sixteen-year-old Kaelyn lets her best friend leave for school without saying goodbye, she never dreams that she might not see him again.  But then a strange virus begins to sweep through her small island community, infecting young and old alike.  As the dead pile up, the government quarantines the island: no one can leave, and no one can come back.
Those still healthy must fight for the island’s dwindling supplies, or lose all chance of survival. As everything familiar comes crashing down, Kaelyn joins forces with a former rival and discovers a new love in the midst of heartbreak. When the virus starts to rob her of friends and family, she clings to the belief that there must be a way to save the people she holds dearest.
Because how will she go on if there isn't?
Poignant and dizzying, The Way We Fall is the heart-wrenching story of one girl's bravery and unbeatable spirit as she challenges not just her fears, but her sense of what makes life worth living.

Book Trailer

144 de comentarii:

  1. MULT SUCCES!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bafta la concurs, sper sa se adune cat mai multe comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Teenwitch2/07/2012

    Cartea are un subiect foarte tare, oare cand apare si la noi? Bafta multa.

    RăspundețiȘtergere
  4. hubabuba2/07/2012

    ce fain super concursu, bafta

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-a placut prima carte scrisa de Crewe, pe ea cand o sa o prezinti pe blogul tau? salutari si succes

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim2/09/2012

      si eu vreau sa citesc despre prima carte aici pe blog

      Ștergere
  6. adriana2/07/2012

    si eu as vrea sa particip da mie lene. iti tin pumnii stransi. te pop

    RăspundețiȘtergere
  7. interesanta carte, iti urez mult succes

    RăspundețiȘtergere
  8. monica2/07/2012

    faina a fost mai las-o moale cu fantomele, oare si noua carte o sa fie la fel de faina... eu zic ca da, prezentarea e super. bafta la concurs rehina....apropo rehina e numele tau? pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. va multumesc mult tuturor pentru comentari!! monica buna intrebare.....lol. Rehina nu e numele meu adevarat il folosesc ca pe un nume de cod....Bond.... James Bond hahhahaha. Rehina e o porecla veche pe care o primisem prin generala cred, dar nimeni nu imi mai spune asa de mult, atunci cand am inceput sa scriu pe blog mi-am adus aminte de porecla si mi-a suras ideea de a aduce din nou la viata numele asta. Te salut si te astept cu drag pe blogul meu.

      Ștergere
    2. monica2/07/2012

      super nume de cod....hahaha. Sa ma mai astepti pe blog pentru ca am sa mai vin pe la tine.

      Ștergere
    3. sti tu2/08/2012

      de cand te stiu, ai fost un fel de james bond....tot timpu cu nume de cod.....hahahhaha

      Ștergere
    4. sti tu2/08/2012

      trebuie sa raspandesc vestea pe unde pot ca vrei sa castigi sa te ajutam cu toti.....ca doar o sa imi imprumuti si mie cartile, suntem amandoua castigate.....hai pa.

      Ștergere
  9. sanziana902/07/2012

    successssssssssssssssss!!!!!!!!!!!1

    RăspundețiȘtergere
  10. loveangel2/07/2012

    bafta la concurs

    RăspundețiȘtergere
  11. fain concurs, tin pumnii stransi

    RăspundețiȘtergere
  12. sper sa fi castigatoare

    RăspundețiȘtergere
  13. dianaboooo2/07/2012

    bafta multa, interesanta carte, subiectul e super fain

    RăspundețiȘtergere
  14. oanacosoi2/07/2012

    succes la castig

    RăspundețiȘtergere
  15. gianina2/08/2012

    coperta e putin cam galbena dar pare a fi o carte cu subiect interesant

    RăspundețiȘtergere
  16. interesanta carte

    RăspundețiȘtergere
  17. mult succes si am sa revin sa comentez sa se adune mai multe

    RăspundețiȘtergere
  18. imi place blogul tau, si astept sa citesc cartea

    RăspundețiȘtergere
  19. cherry2/08/2012

    mi-a placut mult prima carte mai las-o moale cu fantomele si sunt sigura ca si cartea asta o sa fi la fel de tare ca si prima. sper sa castigi concursul.

    RăspundețiȘtergere
  20. imi place subiectul carti, succes

    RăspundețiȘtergere
  21. larisa2/08/2012

    foarte tare concursul

    RăspundețiȘtergere
  22. succes cu concursu

    RăspundețiȘtergere
  23. simonica2/08/2012

    hei bafta la concurs

    RăspundețiȘtergere
  24. suna fooooarte bine si eu vreau cartea

    RăspundețiȘtergere
  25. amalia2/08/2012

    sper sa castigi succes

    RăspundețiȘtergere
  26. raduboy2/08/2012

    nu prea ma incantat prima carte scrisa de Megan Crewe dar asta pare mai interesanta

    RăspundețiȘtergere
  27. denisa maria2/08/2012

    imi place cum scrie megan asa ca sper sa apara si la noi cat mai curand cartea

    RăspundețiȘtergere
  28. bafta la concurs

    RăspundețiȘtergere
  29. Anonim2/08/2012

    iti tin pumnii

    RăspundețiȘtergere
  30. alexandra2/08/2012

    si eu vreau sa citesc carte

    RăspundețiȘtergere
  31. patricia2/08/2012

    buna, care din voi imi recomandati sa citesc prima carte? n-am apucat s-o citesc si as vrea sa stiu parerile voastre

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. candy cane2/08/2012

      buna! eu am citit mai las-o moale cu fantomele si mia placut, na fost nimic prea intortocheat si modul autoarei de a povesti mie mi-a placut, deci iti recomand sa o citesti, in plus daca nu iti place macar ai incercat sa o citesti si nu cred ca o sa iti para rau pentru o ora din timpul tau, macar sa citesti inceputul poate te atrage. sper sa fie de folos raspunsul meu

      Ștergere
    2. si mie mi-a placut

      Ștergere
    3. lady sky2/08/2012

      si eu iti recomand sa citesti cartea

      Ștergere
    4. patricia2/08/2012

      va multumesc fetolor pentru comentarii si recomandari. va salut si poate ne mai intalnim aici pe blog sa comunicam

      Ștergere
    5. Anonim2/09/2012

      eu nam citit nici o carte pana acum scrisa de megan dar sa vad de unde fac rost de una sa vad, merita sau nu

      Ștergere
  32. mie sigur mi-ai starnit interesu

    RăspundețiȘtergere
  33. sper sa castigi bafta multa

    RăspundețiȘtergere
  34. lady sky2/08/2012

    buna rehina iti urmaresc blogul de ceva timp si imi place foooarte mult, iar aspectul este jos palaria, urmaresc cateva blogur de carti dar printre acelea te afli si tu pentru ca postarile tale sunt foarte faine si in plus esti singura care nu se ia dupa nimeni, de obicei mai vezi o postare doua pe mai multe bloguri, acum sper sa nu fure cineva de la tine. eu iti urez multa bafta si am sa revin cu vizite.

    RăspundețiȘtergere
  35. par faine ambele carti scrise de Megan Crewe inca nam apucat sa citesc vreuna din ele dar curand o voi face. bafta la concurs si la cat mai multe comm-uri

    RăspundețiȘtergere
  36. stefan2/08/2012

    multa bafta la concurs rehina

    RăspundețiȘtergere
  37. roxana2/08/2012

    succes la carti

    RăspundețiȘtergere
  38. andrada2/08/2012

    de la comentariu pentru cartea citita din colectia chic vin aici sa iti dau o mana de ajutor cu un comentariu....bafta multaaaaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
  39. cristina si anne2/08/2012

    ghici unde sunt acum.....in ora de info ahhahahha in loc sa stau atenta dau mejase pe internet. va salut pe toti imi place mult blogul tau si mai am o colega de clasa care iti viziteaza blogul....ce concidenta faina.bafta la concurs. Btw...sigur o sa ne facem simtita prezenta pe blogul tau...salutari inca o data din partea clasei 10 E.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu va salut pe toti sunteti niste scumpi. si fi atenta la ora ca nu vreau sa primesti o nota mica din cauza mea.

      Ștergere
  40. Anonim2/08/2012

    ce darnica e scriitoare. bafta

    RăspundețiȘtergere
  41. Anonim2/08/2012

    ce tare si eu as rea sa particip da nu mai am timp sa adun comentarii

    RăspundețiȘtergere
  42. sergiu2/08/2012

    ce blog fain ai bafta la concurs

    RăspundețiȘtergere
  43. adriana cristea2/08/2012

    cat de tare e concursu, super sper sa castigi si am sa indrum azi prietenii de pe mess sa intre si ei pe blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adelina buga2/09/2012

      si eu ma gandeam ca e foarte original concursul, poate voi ati mai vazut genul asa da e pentru prima oara pt mine, sa aduni cele mai multe comenturi, foarte tare. acum puneti prieteni, rude familie la treaba. salutari

      Ștergere
  44. sti tu2/08/2012

    mult noroc scumpo. iti tin pumnii stransi

    RăspundețiȘtergere
  45. sti tu2/08/2012

    apropo urmaresc blogul asta de ceva luni bune si imi parea mie cunoscuta porecla ta da nu stiam de unde sa o iau, si acum ca am citit si de unde si cum ai primit-o mam prins ca e vorba de tine.....hai vb pe mess si sunt foooarte mandra si nu imi vine sa cred ca dau comentari be BLOG-ul tau.

    RăspundețiȘtergere
  46. vaiiii uite unde am ajuns.....mai trebuie sa aflu de pe mess ca ai blog...ofof...super tare esti ...mama deci nam cuvinte, mai devreme imi scrisese ruxi si ma pus sa intru sa comentez si ma gandeam ca glumeste cand mia spus ca e blogul tau, dar acum vad ca e adevarat. te astept la o cafea azi....sau un ceai ca e cam frig afara.te pooooooooop si bafta la concurs

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sti tu2/08/2012

      mai iulia nai vazut ca eu foloseam un nume de cod..STI TU...a trebuit sa spui cum ma cheama...acum nu mai e un mister.....loooool...da acum cu care ma semnez?

      Ștergere
    2. pai iti pastrezi numele secret....sti tu.......altceva nu ti-a venit in minte?

      Ștergere
    3. bine ati venit.nici nu stiti ce zambet am acum pe fata, daca intra cineva peste mine zice ca am inebunit, mersi mult fetelor. numele tau e bestial....STI TU. Ce-ti veni?

      Ștergere
    4. sti tu2/08/2012

      trebuia sa fiu si eu originala, da acum se pare ca s-a lipit de mine

      Ștergere
  47. claudiu2/08/2012

    cei aici frate reuniune de gasca? ce faceti nebunelor? vam pupat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hei....whats up?

      Ștergere
    2. sti tu2/08/2012

      facem bineee tu ce cauti peaici?

      Ștergere
    3. claudiu2/08/2012

      pai nu mai invitat sa comentez pe blog te pomeni ca ai si uitat. apropo chiar interesanta pare cartea asta, n-am mai auzit nici de carte nici de Crewe, dar pare chiar faina. oare e ceva in genu filmului Contagion?

      Ștergere
    4. e diferit de film, au un subiect comun virusul, dar actiunea e super diferita. oricum mi-a placut filmul si vreau sa citesc si cartea sper sa o castig.

      Ștergere
    5. Anonim2/09/2012

      buna rehina trebuie sa iti spun ca prietenii tai sunt nebuni rau, asa sustinere mai rar vezi, bravo

      Ștergere
  48. Anonim2/08/2012

    mi-a placut traileru carti foarte tare. mult noroc

    RăspundețiȘtergere
  49. mama deci daca apare si eu o sa mi-o cumpar. va pup nebunilor

    RăspundețiȘtergere
  50. sti tu2/08/2012

    hei vero ai poposit si tu pe la noi. kissss

    RăspundețiȘtergere
  51. pai eu puteam sa lipses

    RăspundețiȘtergere
  52. curcubeu2/08/2012

    nu imi place unde duce cartea asta....iar iubire, trebuia sa pastreze un subiect ferm ca doar e vorba de un virus, deja nimeni nu mai scrie o carte fara sa scoata si acolo o iubire neinteresenta intre protagonist-protagonista. mam plictisit de aceleasi lucruri. vreau ceva original.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ice cream2/09/2012

      sunt de aceeasi parere, mam saturat de romance si triunghiuri amoroase neinteresante

      Ștergere
  53. ce fain ce concursu, bafta

    RăspundețiȘtergere
  54. sper sa castigi tu premiul

    RăspundețiȘtergere
  55. spin de trandafir2/08/2012

    darnica scriitoarea, multa bafta

    RăspundețiȘtergere
  56. tu ce ai face daca ai fi in aceeasi situatuie cu Kaelyn?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. andrada2/09/2012

      eu cred ca ar trebui sa aflu mai multe detali sa stiu de ce as fi in stare

      Ștergere
    2. andrada2/09/2012

      ma refer la mai multe detali din carte si de poveste sa stiu ce limite as avea

      Ștergere
  57. teenwitch2/08/2012

    eu....nu stiu ce as face dar ar fi naspa o situatie de genu asta. plus ca sunt o fricoasa cred ca as fi prima care s-ar arunca in apa sa innoate pana la tarm lol.

    RăspundețiȘtergere
  58. teenwitch2/08/2012

    aaaa stai....daca nu as fi infectata as fi imuna mas duce la toti cunoscuti si ias intreba ce parere au cu adevarat de mine si mas duce si la baiatul pe care il plac....in fiecar epoveste tre sa fie cate unu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce idee buna si eu as fi facut la fel

      Ștergere
    2. Anonim2/09/2012

      ahhhaha si eu la fel mai ales la partea cu baiatul pe care il plac....l-as intreba o data ma placi? DA sau NU

      Ștergere
  59. steluta2/08/2012

    ahahha ce tare ai fost. Si eu cred ca as face la fel, mai putin partea cu saritu in apa.

    RăspundețiȘtergere
  60. loveangel2/08/2012

    mai blocat cu intrebarea asta, ce as face eu, as incerca sa ajut cat mai multa lume si daca as fi infectata dumnezeu cu mila.

    RăspundețiȘtergere
  61. Anonim2/08/2012

    bafta la concurs

    RăspundețiȘtergere
  62. mult noroc la concurs rehina te pop

    RăspundețiȘtergere
  63. bafta la concurs amiga

    RăspundețiȘtergere
  64. princess2/08/2012

    bafta multa cu concursul

    RăspundețiȘtergere
  65. Anonim2/08/2012

    te sustinem o sa mai trimit cateva persoane sa comenteze cristina

    RăspundețiȘtergere
  66. multa baftaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
  67. succes inca o data

    RăspundețiȘtergere
  68. felymely2/09/2012

    imi place coperta e interesanta si subiectul la fel

    RăspundețiȘtergere
  69. felymely2/09/2012

    successsssssssssssssssssssss

    RăspundețiȘtergere
  70. Anonim2/09/2012

    noroc, faina carte

    RăspundețiȘtergere
  71. Anonim2/09/2012

    sper sa fi tu castigatoarea concursului.

    RăspundețiȘtergere
  72. inca putin si aflam castigatorul

    RăspundețiȘtergere
  73. ruxy buxy2/09/2012

    te sustin cu un comentariu dar vreau si eu sa citesc cartile daca vei castiga.

    RăspundețiȘtergere
  74. Anonim2/09/2012

    oare cand apare si la noi, eu sper anu asta daca nu o sa uit de ea.

    RăspundețiȘtergere
  75. sondali2/09/2012

    hei lume ce faceti, acum facem iar conferinta pe blog, in loc de mes.....ce sa facem si noi. te sustinem.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. of cum de comentu tau a ajuns asa repede, mai e si lung eu deabea am reusit un successssss?

      Ștergere
    2. sondali2/09/2012

      ehehe ma descurc foarte bine cu tastatura, sunt multitalentata

      Ștergere
    3. aha multitalentata

      Ștergere
    4. da vio unde a ramas, na ajuns comentul ei inca, e pe drum are de parcurs o distanta mare lol

      Ștergere
    5. sondali2/09/2012

      hai vio misca degetele alea mai repede

      Ștergere
    6. ofof, eu incepusem sa citesc toate mesajele primite pe blog si dupaia urma sa scriu, acum am si uitat unde am ramas, buzzurile astea

      Ștergere
    7. uitasem sa iti spun bafta la concurs si la cat mai multe comentari

      Ștergere
    8. mersi vio de vizita

      Ștergere
    9. laurica2/09/2012

      chiar fain e blogu imi place mult

      Ștergere
  76. successssssssss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gata nea ajuns hai ne intoarcem pe mess

      Ștergere
    2. chiar cand se termina concursu?

      Ștergere
    3. in data de 9 dimineata

      Ștergere
    4. laurica2/09/2012

      cand o sa fie tradusa si la noi si eu vreau sa cumpar cartea pare chiar interesanta, bafta inca o data scumpa

      Ștergere
  77. darius2/09/2012

    bafta la castig

    RăspundețiȘtergere